TECHNIKAI TÁMOGATÁS
MEGMUTATJUK…
Egy olyan hálózatot üzemeltetünk és fejlesztünk, ami technikai támogatást nyújt az ügyfeleinken keresztül a végfelhasználóknak. Ügyfélszolgálatot építünk ki és működtetünk. Oktatási anyagot, forgalmazói útmutatót készítünk, videós formában is. Telepítői ellenőrzéseket, próbavásárlásokat, konferenciákat és oktatásokat szervezünk.
Szolgáltatásaink:
- országos hálózat kiépítése és működtetése – telepítések, szerviz és személyes technikai segítségnyújtó/támogató pontok kialakítása,
- helpdesk/ügyfélszolgálat,
- telepítői ellenőrzések – szakembereink felkeresik a telepített eszközök helyszíneit célzottan vagy szúrópróbaszerűen és ellenőrzik, majd értékelik a telepítők munkáját, a felhasznált anyagokat és az ügyfelek elégedettségét,
- próbavásárlások (mystery shopping) szervezése és végrehajtása,
- elemzés, kimutatás, tanácsadás a döntés és tervezés támogatása érdekében,
- konferencia, dealer találkozók szervezése (helyszín, időpont, agenda, menü, erőforrások, előadók biztosítása) – pl. szerelői, technikusi oktatások, tréningek, továbbképzések,
- Call/Contact Center oktatása, forgalmazói útmutatók készítése (Troubleshooting guide),
- videós útmutatók, oktató videók készítése.